assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Thursday, January 13, 2011

Lembaran BARU!!!




Assalamu’alaikum wbt..
Alhamdulillah,,setinggi-tinggi kesyukuran FN ucapkan kepada Allah swt kerana masih lagi dipinjamkan nyawa yang sangat berharga ini untuk membuka lembaran baru bagi blog yang sudah sekian lama terbengkalai ini.

Alhamdulillah juga kerana FN sudah berjaya transfer entry-entry yang lama kepada blog baru ini. Hal ini kerana blog lama ”Mencari Cahaya Cinta-Mu” ade sedikit masalah yang menyebabkan FN terpaksa mengambil keputusan untuk men”delete” blog tersebut. Untuk pengetahun sahabat-sahabat sekalian blog baru ini telah di”upgrade” seperti

Mencari cahaya cinta-mu+English diary milk=MUSAFIR CINTA ILAHI.

Alhamdulillah,, segala puji bagi Allah yang Maha Esa..kerana FN dapat ”open blog” ni yang kini sudah berwajah baru (^_^) untuk berkongsi sedikit ilmu atau mungkin pengalaman or maybe ceritera yang boleh diambil pengajaran bersama. InsyaAllah..

"Pegang 'batu kesyukuran'...ucapkan 3 kesyukuran....”
Ingat lagi tak entry ni..huhuhu..

Jadi saya da ucapkan 3 kesyukuran, korang dah ke belum..?.Sebenarnya banyak ye nikmat kesyukuran yang Allah berikan kepada kita, Cuma kite je kadang-kadang lupa untuk bersyukur kepadanya?? Jadi, cubelah ucapkan alhamdulillah sebagai tanda kesyukuran kita padanya sekurang-kurangnya 3 kali. Tak perlukan batu kesyukuran pun tak pe kalau kite sentiase ingat untuk mensyukuri setiap nikmatnya.

InsyaAllah, dengan bermulanya entry ini, maka bermulalah ”blog walking Musafir Cinta Ilahi 2011”. Jadi, di sini saya ingin memberitahu bahawa recently post entry Jan 2011 sebenarnya adalah entry yang lama dalam blog Mencari Cahaya Cinta-Mu yang telah saya pindahkan. Harap maklum.

Okay, saya tak sabar nak mulakan entry yang baru.Maybe selepas ni, sehingga bertemu kembali.. See you later!
Wasalam.

0 comments:

Foto ComeL ^^;