assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Saturday, March 5, 2011

Jawapan Teka-teki...

**Rubric cube..once of my bestfriend~ i love rubric cube..thankz kepada nana yang sudi ajar FN sebulan sebelum SPM..seronok tau!!! hihihi...

Assalammu'alaikum dan salam satu malaysia! Alhamdulillah nampaknya entri teka-teki ni dapat sambutan..seriusly FN teruja sangat! Terima Kasih diatas respon korang. Tapi pelik la macammane korang like tapi tak jawab teka-teki tu??? hihihi..^^"..tapi tak apalah..FN sedikit pun tak kisah..."adha are ku kay shah"? ada aku kisah?? hihihi..maafla..ni tengok raja Lawak la malam tadi. Best jugak-penghibur hati!!

Ok..so..hari ini FN ingat nak bagi jawapa diatas permintaan akaq tersayang.. dari Melaka! maybe dah tak sabar-sabar nak berteka-teki dengan adiknya? maybe? atau berteka-teki dengan orang morocco..hahaha..jangan marah ye kaq..=)))..i'm just joke~ sorryyyyyy! hihihi

Dan FN juga nak ucapkan jutaan terima kasih kepada En.Skema yang bijak dan pandai sangat dan "biase aje" kerana telah menjawab kesemua soalan teka-teki dalam masa satu hari..FN suruh jawab 1 hari 1 soalan tapi dia hebat bab teka-teki ni so..satu hari 8 soalan..tapi tak pa sebab FN teruja sangat..Terima kasih En.Skema. Unfortunately..En.Skema hanya berjaya menjawab 5 daripada 8 soalan dengan betul! Tahniah..! Actually ada hadiah bagi mereka yang berjaya menjawab semua soalan tapi tula FN lupa nak bagi tahu.. kalau dak mesti ramai juga yang berusaha untuk menjawab dengan sebaik mmungkin..hihihi..especially En.Skema yaang pasti akan mencari jawapan dari pak cik google..hihihi...takpalah..maybe kali ni takde rezeki hang pa..insyaALLAH..tunggu teka-teki next time okay?



ok..bersedia untuk melihat membaca jawapan teka-teki?
bismillah:


  1. Unta.
  2. Panggil orang mesin rummput.
  3. Jam-bul.
  4. Ikan (paling tepat)/ lampu
  5. Pancing
  6. Butang
  7. Pecah rekod
  8. masa pergi ke matahari silau.jadi dia gunakan sebelah sayap untuk terbang dan sebelah lagi untuk tutup mmata..hihihi..that why its take a long time....fahamm?
Alhammdulillah..jawapan pun dah tahu..lepas ni boleh la teka-teki orang lain untuk mengeratkan lagi silaturrahim..Selammat mencuba!

ok..sekali lagi terima kasih atas respon hanng pa...sayang kat hang pa...
sehingga berjumpa lagi..
wsalamu ^_^

0 comments:

Foto ComeL ^^;